Nails for breakfast, tacks for snacks

Okej, nu är de bara suga upp allt och le. finns inte så mycket mer att göra. måste vara glad och se framåt kan inte stå här och stirra ut i tomhet.

Jag har mina vänner, jag ar min familj, jag har min älskling <3
Jag är stark. Det vet jag. Måste bara inse de på en annan nivå oxå.. De är typ som att jag vet ett ett plus ett är två men jag svarar inte på frågan om läraren frågar mig... Kanske låter lite flummigt men jag tror ni fattar.

Och alla som har läst på min blogg dom senaste dagarna är väl jätte förvånade att jag skriver igen. Och att jag har raderat allt de gamla. Men det kändes som om de behövdes. För min skull, bara radera de gamla och se framtiden. sen beöver jag skriva av mig ibland, händer så himla mycket runt om och allt behöver bara lasta av lite då och då.. Så jag vet inte men kanske kommer bli lite av en deppig blogg men ska  försöka att inte bara skriva sånt...

Snart bär det av till Allmän rättslära, ush, jag tror inte jag är ensam i min klass om att säga att den lektionen är som ett sömnpiller när man redan är på gränsen till att somna ståendes.... Aja måste ju sköta skolan iaf så de är bara att hålla ut typ xD




Avslutar med en bild på min älskling <3 Bara för jag vet att du stöttar mig och finns där för mig oavsett vad <3
Älskar dig Joakim


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0