Pladder

Somliga dagar vill man bara lägga sig i sängen igen och dra täcket över huvudet, inte sova, bara ligga där i tomhet... ensamt men ändå tryggt. Idag är en sån dag.
Det känns som om världen är extra skrämmande idag, som om den kommer göra massor med saker för att få mig ur balans. För att få mig att brista.

När jag blundar ser jag inte Dej. Jag ser inte heller Henne eller Honom. Jag ser inte den där platsen som jag längtar till. Jag ser ingenting. Svart. Tomt.

Shit vad jag pladdrar på men det är sånt som är skönt att bara skirva ner, bara skönt att få ur sig. Men att gå på stan och snacka om sånt istället för kärlek, sex och tjejsaker, då tror jag man blir klassad som galen deprimerad fjortis som vill ha uppmärksamhet, så då skriver jag de här ist. då får folk fan nöja sig med att de är som de är. De fortsatte läsa. 2 bad 4 them då! Jag tvingade inte er. Jag bad er inte ens.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0