En bild på en konstig tid i ditt liv




Just den här bilden är ifrån en dag vi hade i högstadet - Annorlunda-stil-dagen... alla skulle ha saker som man annars aldrig skulle ha typ.. så jag gick med håret relativt konrollerat och klädd i massor med färg och med väldigt lite smink... Dessutom hade jag klänning!

Det är lite sjukt ändå, om man kollar på hur jag var den dagen så är det typ som jag är nu, utom håret då men det har ett eget liv..

Men den tiden i mitt liv var nog den konstigaste. den såkallade "emo-tiden" jag gick med håret antingen tuperat eller dolt under en mössa, klädde mig i svart, bara i princip och hade aldrig kjol eller klänning. Jag var en av grabbarna. var jag sminkad var det svart och massor med grejor som jag målade dit men jag kunde även komma helt utan men allt hår i en toffs som man inte såg då jag hade mössa... som sagt en av grabbarna...

Men den tiden asso, shit va kul man hade, man sket i vad alla andra tyckte man bara var. hur härligt lixom?





Hahah undra vad alla skulle säga om man kom så nu??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0