Long time no see

så här sitter jag igen och finner lusten att meddela världen över mitt alldeles för ointressanta liv.
sittter vid datan i skolan och ska igentligen skriva ett referat till en tränande 8:onde klassare, men den energin finnes inte klockan 08.15 en onsdagmorgon när solen just gått upp.
Att bara komma hemifrån idag var en tillräckligt stor bedrift för dagen idag, ville helst fortsätta dticka min oboy i min mysiga Zipperall och mina Hello Kitty sockar som jag förövrigt inte hade mage att ta av mig när jag gick till skolan, så varma mysiga fossingar har jag iallafall.
Och hade inte min spegelbild bokstavligt skrikit åt mig att klä på mig anständiga kläder så hade jag nog suttit här i min rosa underbara kroppssocka. och att jag för förkyld upplivar inte mitt humör heller...

Nej jag är inte alls bitter idag



Kommentarer
Postat av: Emi

jag vill inte va här :(

2012-02-01 @ 08:40:03
URL: http://emerie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0